چطور از ابزار MOZ Keyword explorer استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : افتخاری


برای به کار گیری از این  ابزار سئو    نخست از اینجا وارد این وب سایت گردید و یک اکانت کاربری در آن بسازید.

نکته

نام نویسی نخستین (به مقطع 30 روز) در‌این تارنما بدون پول میباشد البته بعد از آخر این عصر بایستی ورژن تجاری آن را تنظیم فرمائید. (برای تهیه و تنظیم ورژن تجاری هم می توانید هزینه آن را به دلار پرداخت نمائید هم از روش سایت‌های پارسی که‌این حساب‌ها را میفروشند به تومان آن را خریداری نمایید.)

بعد از انتها نام نویسی وارد وبسایت گردید و از منو روی آیتم keyword explorer < moz pro کلیک نمائید. (شیوه به کار گیری از این ابزار خیلی معمولی میباشد. صرفا کافیست در فریم بزرگی که مشاهده میکنید واژه و کلمه مد نظرتان را بنویسید و اطلاعاتی که پیش‌خیس به آن‌ها اشاره نمودیم را مشاهده کنید.

مسیر دسترسی به ابزار moz keyword explorer
ابزار link explorer
از MOZ link explorer برای در دست گرفتن لینک و پیوند سازی به کارگیری می شود زیرا این ابزار فرآیندی به نام تشخیص کیفیت لینک و پیوند داراست و به ما نشان میدهد پیوند‌ها از چه کیفیتی برخوردارند.
هر وقت بخواهید کیفیت یک لینک و پیوند را آنالیز نمایید به بدون چاره می بایست از این ابزار MOZ به کار گیری نمایید. این ابزار در ورژن مجانی خویش، 10 لینک و پیوند پایان را برای شما تحلیل می‌نماید البته در ورژن تجاری آن که اتفاقا در صفحه سرویس ها میموس هم قابل تهیه و تنظیم میباشد می توانید مجموع بک لینک و پیوند‌های تارنما‌تان را استخراج و تجزیه و نظارت نمائید.
ابزار پیوند اکسپلورر دارنده یک خصوصیت جالب به اسم اسپم اسکور هم می باشد. شاخص کیفیت بندی پیوند‌ها در MOZ شاخصه‌ای به نام اسپم اسکور Spam Score میباشد. اسپم اسکور بشما میگوید هر لینکی چقدر کیفیت دارااست و از 1 تا 100 به لینک و پیوند شما امتیاز منفی می دهد. یعنی هرچه این آمار اسپم اسکور فراتر باشد معیار بد بودن و ذیل بودن کیفیت آن را اکران می دهد. پس هر چه اسپم اسکور پیوند‌ها به صفر نزدیکتر باشد، کیفیت آنان فراتر میباشد.

اسپم اسکور ابزار پیوند اکسپلورر
از روش این ابزار مدام آمار اسپم اسکور بک لینک و پیوند‌هایی که اخذ میکنید را آنالیز کنید و از تحت 20 بودن آنان اطمینان نتیجه ها فرمائید تا مدام پروفایل بک پیوند تندرست و تمیزی داشته باشید.

چطور از ابزار MOZ link Explorer به کار گیری کنیم؟
برای استعمال از این ابزار هم نیاز به یک اکانت کاربری در تارنما MOZ دارید. بعد از ورود به حسابتان مسیر moz pro > link explorer را طی فرمایید و در کادری که میبینید اسم دامنه گزینه نظرتان را وارد فرمایید.

مسیر ابزار moz link explorer
نکته
نکته مهمی که در به کار گیری از این ابزار بایستی بدانید این میباشد که در 30 روز صرفا 10 آنالیز می‌توانید انجام دهید. توصیه ما اینست از نصیب Quick Download < Overview پوشه‌های خروجی ارزیابی‌های‌تان را استخراج و در جایی از سیستم‌تان ذخیره فرمائید تا هر مدت که نیاز داشتید بتوانید به آنان دسترسی داشته باشید.

سایت Ahrefs.com:
این ابزار یکی کاربردی‌ترین ابزارهای بصری تجزیه و بررسی لینک و پیوند میباشد و حدودا عظیم‌ترین دیتاهای مرتبط با پیوند سازی و همچنین چک پیوند و… را داراست و به شما می گوید هر لینکی از چه سایتی و با چه واژه و کلمه ای (به عبارتی انکرتکست که تا قبل از این در بلاگ میموس توضیح دادیم) به وب سایت شما داده گردیده و کیفیت آن چقدر میباشد. یکی خصوصیت‌های دیدنی ابزار Ahrefs اینست که به شما می گوید وب سایت حریف‌تان در چه جاهایی پیوند ساخته میباشد. از این رو می توانید از آنان برای پیوند سازی به کارگیری فرمایید.

ابزار ahrefs
ابزار Ahrefs در همیاری با MOZ از داده ها آن‌ها برای تشخیص اسپم اسکور استعمال می‌نماید همچنین به تنهایی امتیازی برای دامنه‌ها، وبسایت‌ها و ورقه‌هایی که به شما لینک و پیوند میدهد در لحاظ میگیرد. هر چه این امتیاز به 100 نزدیکتر باشد، یعنی توان یا این که Domain rank آن تارنما بیشتر میباشد.

domain rank در ابزار ahrefs
این ابزار در مورد تحقیق کلمه و واژه کلیدی و پیوند سازی یعنی سئو audit بررسی seo شایسته ترین میباشد و ابزاری بی نقص برای بررسی seo سایت حریف میباشد. فرقی نمیکد بخواهید بهینه سازی تارنما رقیبان‌تان را نظارت نمایید یا این که seo تارنما خودتان! این ابزار تحلیلی بی نقص از:

پیوند سازی داخلی
لینک و پیوند سازی فرنگی
انکرتکست ها
لینک و پیوند‌ها و کیفیت آن‌ها
محتوای منتشر گردیده
بک پیوند‌های دریافتی
بک لینک و پیوند‌هایی که جدیدا از دست داده‌اید و…
را در اختیارتان قرار می دهد.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: